Naschools aanbod

20220906_142607

Na school aan de slag met sport en talent

Op de Torenuil zorgen wij voor een breed naschools aanbod om kinderen te stimuleren om nieuwsgierig te zijn en nieuwe dingen te leren en ontdekken. Na school kunnen kinderen van De Torenuil aan de slag met sport en talent. Op het programma staat onder andere toneel, voeding, tekenen, techniek en programmeren. Voor de kinderen van De Torenuil zitten hier geen kosten aan verbonden.

Voor het naschoolse aanbod werken we samen met Buurtsportcoach IJsselstein en BSO Kids Lodge. Omdat wij de samenwerking met ouders ontzettend belangrijk vinden, geven ook ouders workshops tijdens het naschools aanbod.