Samen met ouders

20220824_115557

Samen bereiken we meer

Samenwerken met de ouders vinden wij enorm belangrijk en we betrekken ouders dan ook graag bij de school. Voor de ontwikkeling van kinderen is het belangrijk dat we met elkaar in verbinding staan. Op De Torenuil werken we dan ook met de driehoek: ouder-kind-leerkracht. Door naar elkaar te luisteren en open te staan voor elkaars ideeën, zorgen we voor een fijne samenwerking.

Communicatie

Elk schooljaar starten we met een ouder-kind-leerkracht-gesprek. We wisselen informatie uit van thuis en uit de klas en we praten over wat het kind wil leren en wat het nodig heeft. Tussendoor houden wij rapportgesprekken waarin we de voortgang en ontwikkeling van je kind doornemen. Gedurende het schooljaar verloopt de communicatie voornamelijk via onze ouderapp Parro. Daarnaast houden wij ouders op de hoogte via onze nieuwsbrief, website en social media.

We willen het contact met elkaar graag open, eerlijk en laagdrempelig houden. Als je vragen hebt of iets wil bespreken, kan je daarom altijd voor of na school langslopen bij de leerkracht of een bericht sturen via Parro.